Fietsen in Zuid-Amerika

Koud hoor

We zijn gister in Buenos Aires aangekomen. Het was een fijne verrassing toen ons in het vliegtuig werd verteld dat het -2 graden was op de plaats van bestemming, zijn ze gek ofzo, brrrrrrr. Buiten aangekomen was het in de zon nog redelijk te doen. Bij het hostel snel wat meer kleren aangedaan en muts en handschoenen opgezocht, even wat anders dan de 30 graden van de afgelopen tijd... De komende dagen zou het volgens de voorspelling zo rond de 10 graden moeten zijn overdag, hopelijk wennen we er snel aan.

Dit weekend even de toerist uithangen, dan maandag en dinsdag cursus Spaans en woensdag met de boot naar Colonia (Uruguay).

Jan en Netty

Wij kregen gister al foto's van Jujuy in de sneeuw! Sterkte met de kou, hahaha

Bob

Haha, dat is inderdaad even omschakelen. En in beweging blijven dus :)
Hier is het op het moment trouwens ook 'slechts' een graad of 20 maar je hoort mij niet klagen.
Veel plezier en succes met het Spaans!

Marieke

-2 graden? oe lekker koud. in beweging blijven dus.

succes met het spaans leren!

Kees en Renee

Brrr, naast een jet-lag ook een temperatuur-lag.
Succes met acclimatiseren.

monique jansen

jeete wat goed zeg! hopelijk wordt het toch iets warmer want met die temperatuur in een tentje slapen lijkt me niet echt aangenaam. veel succes

Sandra

ai... brrrrr... -2
Maar gelukkig fietsen jullie de zon tegemoet..;-)

Danielle

Klinkt lekker zomers :-| Maar gelukkig zitten jullie braaf binnen ergens Spaans te leren (A).
Gaat vast wel snel een beetje opwarmen, volgens BBc weer wordt het in ieder geval wat droger (ze zijn op zich wel slecht in weer voorspellen maar ja :P).

Ineke

In het nieuws hier werd gemeld dat het de koudste winter in Zuid Amerika was in lange tijd. Toch bijzonder om dat mee te mogen maken :-)
Succes met het warm houden.