Fietsen in Zuid-Amerika

Buenos Aires

Zaterdag was het nog zonnig (maar koud) dus konden we lekker buiten lopen. In het centrum, langs de haven en in een natuurpark gelopen. De volgende 2 dagen regende het dus zijn we niet zoveel buiten geweest. Binnen maar wat spelletjes gespeeld en gelezen.

We hebben 2 ochtenden Spaanse les gehad in een zeer knus lokaaltje, maar valt nog niet mee. We zullen nu moeten gaan proberen een beetje te oefenen en hopen dat we dan op een gegeven moment mensen een beetje kunnen begrijpen. Moeten ze wel langzamer praten dan ze gewend zijn...

De ergste kou lijkt nu voorbij, ook weer zon vandaag, dus het gaat vast nog goedkomen met ons. Morgen met de boot naar Uruguay.

Ineke

dank je wel voor de foto's.
nu nog een temperatuur die bij de bomen past.

Martijn

Een goede boottrip naar Uruguay toegewenst, leuke foto´s! Succes en veel plezier.

Sandra

In de spits stond vandaag dat Zuid-Amerika één van de koudste winters ooit ervaart.... suc6 ;-)

Patje

Zie dat het in Uruquai zo'n 14 graden met zonnetje is, dat lijkt er al meer op. Geniet van het onbekende, veel foto's maken he!