Fietsen in Zuid-Amerika

Thuis

We zijn weer thuis! Lekker weer in ons eigen huisje.

We hebben nog een poging gedaan foto's van het kapotte sd kaartje af te halen, deels met succes. De meeste foto's hebben we nu, een deel is beschadigd. Maar ik zal nu nog wat missende foto's op de site zetten.

Danielle

A large dump of snow has fallen on the Atacama desert in South America, one of the driest places on earth.

Hilde

Hola Esther & Ronald,

Tijdens mijn fietsvoorbereidingen in NL is mijn voorpret met name gegroeid door jullie foto's en verhalen. Wat een avontuur: fietsen in Zuid-Amerika. Dit is waar Tos & ik van dromen, maar zover was het nog niet toen we 12 mei Utrecht uitfietsten in zuidwestelijke richting...

We wilden contact met de aarde houden en toen na 4100km het land ophield zijn we met de ferry naar Gran Canaria gegaan (ook erg tof om de oude vulkaan op te fietsen en van bovenaf overal om je heen oceaan te zien!). Maar toen... proberen met een bootje verder in zuidwestelijke richting te komen...

Vandaag is het zover. We zeilen via Kaapverdië naar Ilha Fernando de Noronha naar Rio de Janeiro, alwaar we de fietsen weer uit het ruim omhoog halen en in elkaar zetten.

Hopelijk kunnen we dan ook net zo'n fantastische tijd in ZA meemaken :). Als jullie graag dubbel nagenieten (of nieuwe voorpret willen kweken), dit is onze site: www.filosofietsen.nl